Bíťa

Ondřej Bittner

Bíťa

Kdo by mohl být pro funkci programového vedoucího lepší volbou než profesionální herní designér. Pokud jste fanoušky například populární počítačové hry Kingdom Come: Deliverance, i tam najdete Bíťův rukopis. Ještě déle než vývoji her se ale věnuje larpu, deskovým hrám a starým dobrým stolním rpgčkám (např. Dračí Doupě).

Organizace Černoboru je tedy Bíťovi ideální kombinací letitých koníčků a jeho přirozené autority, s níž stojí v čele programové části tábora. Jeho úkolem je především pečlivá konstrukce příběhu, musí se orientovat ve veškerých spletitostech děje a zároveň mít přehled o kompetencích ostatních organizátorů. Management tolika důležitých činností je náročný, proto jej Bíťa jakožto tatínek jednoho z nejmladších Černoborců poctivě trénuje i doma.

← Zpět k týmu